اکثر افراد در زندگی خود، یک دفتر دستک‌ی دارند که در آن، دخل و خرج‌های خود را می‌نویسند. بعضی از این افراد با استفاده از برنامه های حسابداری، حساب دخل و خرج خود را دارند و بعضی ها هم در گوشه دفتر، این حساب ها را یادداشت و در انتها با ماشین حساب جمع و کم می‌کنند تا آخر ماه، حساب جیب خود را داشته باشند. در این آموزش، قصد دارم به شما نحوه نوشتن یک برنامه حسابداری ساده را به وسیله Excel آموزش بدهم تا کمی از دردسر های جمع یا کم کردن دخل و خرج را کم کنم. در ادامه با ویندوزایران همراه باشید.

AcrossDevice_Excel_430x208

این متدی که به شما آموزش می‌دهم را می‌توانید بر روی گوشی ویندوزی خود نیز، انتقال داده و از آن استفاده کنید. سعی شده است تا زبانی ساده، توضیح بدهم و این برنامه، با حجم بسیار کم خود در تمام دستگاه ها، قابل استفاده می‌باشد

excel

در ابتدا، برنامه Office را باید در سیستم نصب کرده باشید و بعد از نصب، Excel را اجرا کنید. گزینه اول را که Blank workbook است را انتخاب کنید.

excel

در این قسمت، محیط برنامه را مشاهده می‌کنید که با خانه های خالی چیده شده است.

excel

 حال مانند تصاویر عمل کرده و باید خاصیت هر خانه را انتخاب کنید. اول روی خانه A راست کلید کرده و Format Cell را انتخاب کنید پنجره ای به شکل زیر باز گردد.   مثال : اگر خانه اول را به صورت Date انتخاب کنید، هر مقداری که وارد خانه شماره A می‌شود، اکسل آن را به تاریخ تبدیل می‌کند.

 

برای ثبت آگهی رایگان به سایت شهر 24مراجعه کنید


آموزش اکسل ویژه حسابداری

مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

John رابطه علم ودین رپورتاژ آگهي شرکت سپاهان همراه|حمل و ترخیص کالا|صادرات و واردات فروشگاه خورجین ایرانی عاشقانه های من و عشقم Fernando Jennifer مشاوره پوست و مو تخصصی رایگان